bisenakillisinzaten ahh o lohusalık 🤦🤦ben de öyleydim günlerce ağladım bebeğim emmedi sarılık oldu günlerce hastanede kaldım Meme tutmadı,gaz sancısıdan ağlardı hep,kendimi suçlardım ne yedim de gaz oldu diye hiç bi şey de yemiyordum aç gezdim resmen.lohusa dönemi bitince insan kendini topluyor ama şimdi uykusuz kalıyorsunuz ve bu sizi çok yoruyor. Evde size yardımcı olabilecek biri varsa vakit buldukça dinlenin ve sabırlı olun zamanla çok güzel vakit geçireceksiniz ve anne olduğunuz için kendinizle gurur duyacaksınız 🤗