İyi akşamlar arkadaşlar .bugün Oğlumu otizim kontrolüne götürdük.ben çok korkuyordum adına bakmıyordu ama diğer şeyler gayet normal. Kelimeleri bol,göz kontağı var , iletişimi var ,çeşitli oyuncaklarıyla oynuyor hamdolsun ki . Ama son zamanlarda adına bakmıyordu. Doktor da çağırdı yok dönmüyor. Diğer gelişim basamakları gayet iyi çıktı .doktor otizm olduğunu dusunmuyorum ama hiperaktif olabilir dedi. Ne yapmalıyım ne düşünmeliyim bilen var mı yaşayan ya da