Kızlar uzun yazabilirim ama lütfen bana Bi akıl verin 😪ilk başlarda sarılık oldu kızım hastanede kaldı biberona alıstı emmedi beni sonra memeye alıstırdım sabrettim oldu bu sefer de tek memeyi kabul etti diğerini emmedi ne yaptıysam almadı onu ikinci de bırakcak diye korktum bende sadece sağ göğsümden emzirdim aralarda teklif ettim ama asla almadı solu sonra süt bitti onda tek göğsüm minicik teki sarktı kocaman buna rağmen pes etmedim sürekli meme reddi yasadık ama her seferinde sabırla tekrar emzirdim. 9. Ayına gircek son 1 2 haftadır ataklar diş krizleri derken emmesi çok azaldı sabah kalkınca aksam yatarken emiyo sadece gün içinde yok. Bugun gün içinde de emziriyorum derken tam yine ısırdı bu arada hep ısırıyor kanatıyo her seferinde ağlaya ağlaya emziriyorum. Delik deşik diş izleri hep göğsüm aklımı kacırcam artık çığlık kıyamet kopuyo memeyi görünce. 2 3 kere emiyo bu yetersiz çünkü 2 3 dk anca yani. Devam sütü içmeli mi ne yapacağımı sasırdım bıraksın istiyorum artık bu sekilde çok zor buraya kadar sabrettim ama cocuk istemiyo yani kriz geçiriyo memeyi görünce 😪 sağdığımda 50cc anca çıkıyo sütüm de azaldı zaten. Ne yapmam lazım bana akıl verin nolur 🙏🏻