Merhaba arkadaşlar; Biogaia probiotik damlayı kaçıncı aya kadar kullandınız? Bebeğim şuan 5,5 aylık 1 aylıkken başladık hala kullanıyoruz, doktorumuz 4 ayın sonunda bırakabileceğimizi söyledi bir kaç kez kesmeyi denedim ama epey sıkıntımız olunca gene devam ettim, bugün yine vermemeyi denedim uyuyakaldı fakat yine sonuç hüsran ağlayarak uyandık ve tekrar kullanmak zorunda kaldım. Bir kaç yerden araştırdım kadarı ile uzun dönem kullanımda bağırsak tembelliğin yol açtığı söylemekte.. Şuan kesemiyorum da, sizlerin tecrübelerini merak ettim, 6 aylık olup hala kullanan var mı? Kullanmayı bıraktıysanız ne zaman bıraktınız?