YNurynk Hanımlar baston bebek arabası almak istiyorum ama karar veremiyorum bana öneri yapabilir misiniz ?
Mom9870 YNurynk Joie nitro lx aldık 2 senedir kullanıyoruz. 15 kilo taşıma kapasitesi diyor ama oğlum onu da geçti hala rahatlıkla taşıyor. Hafif tek elle yapabilir sadece tentesi biraz kısa dik oturunca arkaya iyi yaslanması gerekir yoksa güneş görür.
Eymenbebeks YNurynk kesinlikle joie brisk lx tepe tepe kaç aydır kullanıyorum çok memnunum . Katlanması dönüşleri muhteşem 🌺🌺
Eymenbebeks Oruchatice kesinlikle joie brisk lx tepe tepe kaç aydır kullanıyorum çok memnunum . Katlanması dönüşleri muhteşem
yareninannesi888 YNurynk Chicco miniimo kullanıyoruz baston mu kabin mi bilmiyorum ama çok memnunuz 6 kilo tek elle açılıp kapanıyor