Aydanzeyd İyi akşamlar kızlar .kızlar oğlum 14 aylık 15 ay olacağız .ilk defa bal aldım bal vermek istiyorum nasıl vereceğim yani siz nasıl veriyorsunuz ?balı nasıl kullanıyorsunuz?ilk defa kullancam da hiçbir bilgim yok🥲
Aydanzeyd espiri ha ogle dum duz hic bir seyle karistirmadan.tamam denerim . Ama kati ya bogmaz mi bebegi?
espiri eymenzeynep eskiden öyle derlerdi metal kaşık bala değince reaksiyon falan oluşuyormuş😅 ama artık çelikler kaliteli üretiliyor metalde kullanıyor benimki eski bir alışkanlık☺️
espiri Aydanzeyd kaşığın ucuyla azar azar kahvaltıdan sonra veriyordum ama siz pankekine vs de katabilirsiniz
Duriskonunannesiii Aydanzeyd yoğurt bal yapıyorum ya da arada inek sütü de veriyorum ona karıştırıyorum zaten tatlı sevmiyor zor yiyor
EsZe Aydanzeyd alerji açısından yarım çay kaşığı verin ilk gün. Sonraki 2 gün 1er çay kaşığı verirsiniz. Ben bu şekilde yaparak direkt vermiştim. 2 yaşında şimdi genelde kahvaltıda ekmekle ya da yine direkt kaşıkla veriyorum
AloneMom Aydanzeyd ben muzlu irmikli mamasının içine koyarak veriyorum.Kasikla verdiğimde istemiyor☺️
Vanilya Aydanzeyd Bence hiç verme. Hem sağlıksız yani illa yemesi lazım bişey değil. Hemde çok güçlü alerjen. Ben verdim 13 aylıkken çok ciddi alerji yaptı. Doktor da neden bal ne gerek var ki dedi bana.