assd15 bence çok normal 💁🏻♀️ ama bebeğin konuşması için gerçekten ekstra ilgilenmek gerekse de genetiğe de bağlı bi durım var bence. etrafımda ne kadar kendi bebekliğinde erken konuşmuş kişi varsa onlarında bebekleri erken konuşuyor, mesela ben geç konuşmuşum benim oğlan 17 aylık hala anne, baba, dede, mama 😂 ama belli tonlarda ses çıkararak kendini ifade ediyor.. Sıcak bişey gördüyse “cıss” diyo, cici yapınca “cici” gibi sesler çıkarıyo gel diyince o da “ge” diyor.
Bi de bi başka kelime tutturunca diğer söylediklerini unutuyor 🤷🏻♀️ mesela ilkten baba derdi, dedeyi öğrendi babayı unuttu, anneyi öğrendi diğerleri unuttu hep aynı anne annee diye geziniyo ortalıkta 😅😅