Kızlar ben aşımi bugün oldum ama aklda hala soru var anlamıyorum herkes bir şey diyor size yazmak istedim lütfen bilgi amaçlı . Kromozom yok DNA yok genetik. Falan diyen var güvenmiyorum diyen var kuzenim az önce mesaj atmış bir video altında yorumları genelde olmayacağım aşı bize çip takiyorlar şimdi belli değil ama ilerde belli olur diyyirlar hiç bir şey anlamadim