Halimehatun Merhaba biz nöroloji ye gitmiştik konuşamama sorunundan değil zaten küçüktü o zamanlar. Epilepsi ataklarından şüphelenmişti doktorumuz o sebeple hareketlerine, yürümesine, attığı adımlara, gözlerine vs detaylı incelemişti. Eeg çekilmişti beyinle ilgili bir sorun olup olmadığı ortaya çıkıyor