cansuakyz merhaba, bizim bebek de hiç sevmiyordu çok zor alıştı. Biz de birkaç denemede pes etmiştik. Sonra evde kullanmaya karar verdik. Evde önce daha az vakit oturttup sürdüm. Sonra gün geçtikçe on dakikaysa on beşe çıkardım. Eğlenceli hale getirmeye çalıştım. Evde çok rahat ettik. O bayağı alıştıktan sonra da dışarı da sorun çıkarmadı pek. Bizde böyle oldu. Size de evde denemenizi tavsiye ederim.