25 aylık kızım kakasinda kan var iplik şeklinde kakasyla karışık. Yarına dr randevusu aldim tahlil yapıcaz dedi doktoru ama sormak istedim icim içimi yiyor varmi başına gelen neden olur ki? Okdr sık tuvalete gittik ki bugün az az ama sık kaka yaptı hep. Ishal gbi sulu degil ama katı da değil offf anlamadım neden ya