Bubenimoykum Bugün doğum yapalı 47 gün oldu Ama hala kanamam bitmedi, acaba 40 günden sonra adet mi oldum? Olduysam da nasıl anlarım aradaki fark nedir, bilenler yardım edebilir mi?
Merveay933 Bubenimoykum Bende 2 ay oldu doğum yapalı hala rengli kanaması oldum mü olmadım mi anlayamıyorum düzenli bir şey gelmedi
cikileyta_yemeliyim Bubenimoykum aynı durum bende de vardı. Doktora gözüktüm, enfeksiyon çıktı. Doktora gözükmenizde fayda var