02122020alp Merhaba hanımlar, özelikle cam temizliğinde kullanmadan olmaz dediğiniz birşey var mı camları pırıl pırıl eden? Temizlik püf noktaları paylaşın bakalım merak ettim fikir olsun :)
Gamzem12_y 02122020alp şampuan direk bezimi sıkıp siliyorum pırıl pırıl oluyor ama cam çok kirlyse önce Bi kabası alınmalı
Naciyeylmz 02122020alp hay yasa en güzel post😃💜 suya yumuşatıcı katmak az hem güzel koku hem parlaklık gazete ile silinmeli ,💜
Gulumse1 02122020alp ben tek bez kullaniyorum canım kurulama yapmıyorum.bimden 3 lu bez almıştım o ışıl ışıl yapıyor. Daha önceleri suyun içine şampuan koyuyordum yine parlıyordu
Gamzem12_y 02122020alp beyaz sabun halı ve koltuk silmede bir numara rendeleyip siliyorum Ama en büyük yardmcm binde 3 lü satılan petekli bezler var ya onlar direk suyla ykayp her yerde kullanıyorum iz bırakmıyor kesinlikle
Gamzem12_y sademinannesi ismini bilmiyorum 🤷♂️ ama tek renk 3 lü on lira arı peteği desenli giderseniz bulursunuz
Koalina 02122020alp Cam bezleri var ne durulama ne kurulama uğraş yok ve camlar mükemmel diğer tüelüsü insanı temzilikten soğutuyoe zaten alıştığı. Zaman heryerd ekıllanırsın
Cagan2507 Bi fısfıslı şişenin içine biraz yumuşatıcı ve su koyup çalkalıyorum tozları öyle alıyorum evde mis gibi kokuyor. Birde cif in limon ve karbonat lı olan fısfısını her şeyde kullanıyorum mis oluyor
Cagan2507 Gamzem12_y evet ben bebeğim kakasını üstüne bulaştırdığında onla çiteleyerek yıkıyorum hiç bişey kalmıyo
Saripapatyam123 02122020alp ben kuzum kulak cöpüyle araları temizlerim 1 kat çifler 1 kat çamaşır suyu ve sirkeli suyla dilerim pimapeni daha sonra 1 kat camları sirkeli suyla en sonda mavi silikonlu camsille siller her yeri durular çıkarım