Arkadaşlar kızım 3 ay 1 günlük Doğumdan sonra geçen ay addet oldum hemen ardından cerazeteyi kulanmaya başladım kızım artık emiyor yani sütüm yok bi damla dahi emiyor ama ben hala cerazete kulanıyorum ve eşim korunmuyor 2 gündür aşırı kasıklarım agırıyor kızımda ilk hamileligimi ögrenmedigimdede böyle agırıyordu sizce hamile olabilirmiyim ?😫