Sinyorita12 Kızlar 4 aylık kızım var, bugün yıkayayım diye soydum ve kolunun başlangıç yerinde kocaman sivilce gibi, göz çıbanı gibi çıkmış ve yeni gördüm, ne olduğu hakkında bilgisi olan var mı, yada Dr a götürsem mi??
Ahlasbebekveannesi ikiprensannesi_gul Tutmuş derken benimki de 3aylik oldu halen izi belli değil sorun oluyormu merak ettim
ikiprensannesi_gul Ahlasbebekveannesi bana aşı yapılırken kızarıklık olucak sivilcenin biraz büyük hali korkma demişlerdi bu aşının tuttuğu anlamına gelir demişlerdi bide bi arkadaşımın bebeğinin tutmamıştı tekrar yapmışlardı ama bilmiyorum bi sorun isterseniz
mavisgozlum Ahlasbebekveannesi canim tutmuyo anlamina gelmiyo bazilarinda daha geç ortaya çıkıyor bazen hic bisy olmaya da biliyomus benim kixim 5 aylık kolinda igne ixi bile yok korkma demisti bana hemsirem illa iz olcak die bi sart yok demişti
Hllmng Sinyorita12 2. Ay da yapılan deri altına verilen aşınız tutmuş gözünüz aydın. Ara ara iştihap akacak kabuklanıp tekrarlanacak sonrada tamamen geçecek büyük kızımda 4 aylıkken doktora gitmiştim koşa koşa şimdi öğrendik aşı tutmuş deyip sürekli kıyafet değişimi yapıyorum yalnızca 🤷🏻♀️