mom5445 ben burun ameliyatı ve 3 sezeryan oldum. İlk 2 dogumum burun ameliyatından çok daha iyiydi.agrı kesici bile istemedim. 3.olan arası çok yakın oldugu için çok ama çok agrılı oldu. Ne burun ameliyatı ne önceki sezeryanlarımla kıyaslayamam bile. Normalde agrı eşigim yüksek bir insanım. Öyle hemen ah uh demem. Ama o dogumda kolumda verebilecekleri en yüksek agrı kesici morfin takılıymış ben agrı kesici yapsanıza diye bagırıyordum. Allahım ölüm gibi bişeydi ama ölmedim.