Kızlar birkaç gündür fark ediyorum bebeğimin üstünü değiştirirken sol kolunu kasıyor, tam uzatmıyor.sağ çok rahat.açtım iki kolunu da yana, acaba bi kol kısa mı dddim Allah korusun.yok.ama bir şey giydirirler tam uzatmıyor solu,açmıyor.dr a gitmeli miyim 😢😢3 aya yeni girdik bu ara