@Ugggg İşte benimki şimdi de gaz çıkarırken ağlıyor. Ben de en çok çatlaktan korkuyorum. Çünkü bugün sabahtan beri çok ıkınıyor. Gazdan diye düşündüm ama tuvaletini yapmaya da çalışıyor olabilir. Çok kötü oldu bugün, yarına kadar idare etmeye çalışacam. Biogiayı ilk gaz sıkıntısı başladığı zaman kullanıyordum ama işimize yaramamıştı. Yarına kadar idare edeyim de yarın doktora sorayım.