Hamzannesi 61 oldu doğum yapalı dahale kanamam kesilmedi benim gibi olan varmı sizin ne zman kesildi . Artık sıkıldım kanamadan .
Toprakaren Hamzannesi bugün 40. Günüm hala kanamam var hatta dün tam bitiyor dedim kahve rengine döndü bugün ise baya kop koyu kırmızı yoğun bişekilde geliyor sirkeli böyleyiz doktora sordum normal dedi ama bana gore hiç normal değil biktim artik
Hamzannesi Toprakaren benimde öyle bazen gelmiyor bu bakıyorum kahve gelmis bi bakiyom kirmiza dönmüş anlam veremiyorum artık .
Toprakaren Hamzannesi bitse de kurtulsak valla biktim bugün çok yoğun gelmiş kactane ped degistridim sayamadim