Egeninincisi mesaj attım size geldi mi? Aslında burdan da yazabilirim
yemek ve bebek bakımı bekliyorum öncelikle. 22 aylık bebeğim bizim yemeklerimizi yiyor zaten o yüzden ev yemeği yapımı bekliyorum.
temizlik uygun zaman kalırsa ortalık toplama , bebek bez çöpünün değişmesi , zaman artarsa ev süpürme ve ütü bekliyorum.
Ama belirtmek isterim genelde evi ben temizliyorum zaten , vakit kalırsa bebekler 2 saat uyuyor gündüz bu sırada ütü ve süpürme beklentim var illa her gün olacak diye bir şart yok.
bu şartlarda sizin ücret beklentiniz ne olur ona göre sizden duymak isterim ki istediğiniz ücret olsun