Bideesiklikolsun Sabah 8-9 uyanış ondan 3-4 saat sonra öğlen uykusuna yatar 3 saat uyur. Örneğin 9 da uyandiysa 12-1 gibi uyur 3-4 gibi uyanir sonra akşam 22:00 da uykuya geçer gece iki kez uyanır iyi mi sizce uyku düzeni.
beginnermomm Bideesiklikolsun bizim de uyku düzenimiz güzeldi gece pek uyanmazdık ama son 1 aydır 2 saate 1 uyanmaya başladık acaba neden ya ne yapabilirim bu konuda. 9 aylığız
Mbal Bideesiklikolsun sorduğunuz için yazıyorum karışmak istemem düzeninize ancak bana 22.00 biraz geç geldi naçizane. 🤷🏼♀️
Seselif Bideesiklikolsun 19 aylık kızım sabah 8 8 bucuk gibi uyanur bazen 7bucukta olabiliyor. Öğlen 1 de yatar 1.5 - 2 saat uyur aksam da 9 da yatar gece de 3 4 kere kalkar hala önceden daha coktu azalmış hali. Sizinde uyku düzeniniz bence gayet iyi. Cocuklar düzeni sever.
Kahvegerek Bideesiklikolsun gece beslenmesini kesebilirsiniz 8. Aydan sonra olmasa da olur diyor doktorlar. Diş sıkıntısıysa o kadar olacak tabi ki ama uykusu güzel 👍🏼
Mom44454 Oy müthiş 😅😅 benim oğlumun düzeni bozuldu 2 aydır. Şu son günlerde de 8-8:30 da uyuyor 5-6 da kalkıyor gündüz bazen bir bazen iki uyku en fazla 2 saat uyuyor onda da