KubraBabaoglu Mindem ben çok beğendim gerçekten ne pişik yaptı ne sızdırdı çevredekilere de söyledim memnun kaldılar :)
PinAren09 Mindem prima premium care bebeğim çişini yaptığı zaman bile bezin kokusu geliyor .fiyat olarak pahalı ama yumuşacık .
2bebelianne__ Mindem prima premium care külot bez 4 numara 44 tanesini 90 liraya alıyoruz biz fiyatı pahalı ama en iyi kaliteli bez de prima😇
Leyyale Daha cok koku daha cok kimyasal demek degil mi kizlar ben mi yanlis biliyorum yoksa merak ettim cidden🤔
Dasbaby Leyyale Aynen kokulu sakıncalı ya.Adet olduğumuzda kokulu ped bile seçmemizi tavsiye etmiyor doktorlar.Birde çocuğuma hayatta kokulu bez kullanmam ki.Daha önce Burda kaç tane post gördün lm.Care kullanmayin aşırı kimyasal var diye
Tugbatugba123 Mindem Prima aktif bebek çok kokulu bem hatta rahatsiz olduğum icin kokusund sleepye geçtim 😂