Dünden beri ateşim var ve titriyorum. Tesadüfen mastit belirtilerine baktım. Göğüste yanma hariç hepsi var. Ve sol göğüsümde top top bişiler var. Şimdi sıcak duşa girdim masaj yaptım. Sonrasında sağım yaptım. Biraz yumuşadı ama hala var. Ne yapmam gerek. Doktora mı gitmeliyim. İlaç tedavisiz sürekli emzirip sağım yaparak kendim evde tedavi edebilir miyim. Başına gelenler neler yaptınız.