Ozlemm-19 bizim de aynı herhangi bi problem yaşamıyoruz ama ultrason istedi doktor ve her iki börekte de 3-4 tane kum var 2,6 mm boyutunda , epey kontrole götürdüm hep büyüme trendindeydi. Doktor biz görmesek siz hiç farketmeyip kendiliğinden düşer biterdi ama büyüme trendinde olduğu İçin nefroloji bölümüne yönlendirdi. Her ay götüre götüre bende strese giriyorum bi çok kişide düşer dedi oluyormuş bebeklerde böyle. Bizim 45 günlükken çıktı genelde kalsiyum kaynaklı oluyormuş . Her ay götürmek yerine 6 ayda sonra götüreyim diye düşündüm doktorun sözleri de rahatlattı . E bebeğimde de bi sıkıntı yok çok şükür . Bakalım 13 aylıkken falan götürmeyi düşünüyorum