leynanin_pembemantosuu harley daha dün akşam yağa zam geleceğini lüks olacağını söylüyordu tüketici hakem heyetimiydi neydi
2368 Nasıl biz bebek pışpışlıyoruz onlarda bizi pışpışlıyo maşallah kim inanır milletin gazını alıyolar sadece …
harley leynanin_pembemantosuu ya yağsız ne yemek varnış allah aşkına patates haşlayıp mı yicez (patatesi küçümsemiyorum yağsız yemek o aklıma geldi)
balporsuguu harley bunlar iyi gunlerimiz devletin parasi yok,itibardan tasarruf olmaz dediler paralar suyunu cekti.Kisin zam ustune zam,vergi ustune vergi gelcek.Kisi bekleyin dediklerim cikmazsa lincleyin simdi degil😂
Vanilya harley Fahiş fiyatlardan önce bebek bezi mama alamayan ailelere yardım etsinler. Kaç aile ekmek alamıyorum bebeğime mama alamıyorum diye intihar etti bu ülkede. Ben bu ülkede mecliste olsam yemin ederim vicdan azabından geberirim. Hayatta kalmak için alınan şeylere bindirmeyi bıraksınlar.
KoalasMom harley Fahiş fiyatların önüne geçip faturalara, benzine, zam yaparlar. Bir yerden almadan bir yerden kısamazlar asla, alışmışlar çünkü