Dnz20 HypnoticPoison merhabalar bogaz ağrısı yanında başka belirtiniz var mı,ben de benzer durum var kızım da öncesinde hasta oldu şimdi ben
Denzali33 Dmrcyda benim bebeğim 3,5 aylık kovid geçirdi öksürüğü vardı ama ilaç vermedim sürekli mama verdim su verdim çok şükür atlattık
Duygusuz Dmrcyda eşim covid oldugunda bebegim 2 aylıktı cocuklarıma test yapmadılar bol emzirin ilaç vermiyoruz ateşi cıkarsa tıkanırsa ararsınız dediler hatta bosuna 112 yi aramayın cok yogun dediler ardındanda