Sabah sıcak öğlen soğuk kalın mı ince mi giydirsem derken insan şaşırıyor aman hasta olmasın diye ne giydirceğimi bilemiyorum kendim de biraz nezle gibiyim uzak durmaya çalışıyorum bu yüzden maske falan takıyorum sizler nasıl önlemler alıyorsunuz malum tam mevsim geçişi