Rabiamhmt canım öncelikle allah bağışlasın benimki maşallah 9 aylık oldu benimde 2. Ayında bir kabız olmaya başladı 4. Aya kadar asla kendi yapmadı sürekli fitil vermek zararlı diye doktorumada danışarak poposunu bolca zeytin yağına batırıp beklettiğim kulak çöpüyle uyarıyodum çok içeriye sokmadan bi iki üç dakikada yapıyordu ama bunu 3 gün yapmayınca yapmıyordum 5 6 gün beklediğimi biliyorum bebiş ağlamıyosa huzursuz değilse hemen karışma canım karnını sürekli kontrol et bacaklarını kaka yaptırır gibi yukarı kaldır 6 ya kadar say düz yap 6 ya kadar say böyle böyle 5 10 kere yap bide ben bebeğimi dizlerime yatırıp ritmik bi şekilde poposuna pat pat yapıp vuruyordum o zamanda yapıyordu yada gazını çıkarıyordu kimseden duymadım bunu ama bi gün öylesine yaprken baktım gazını yaptı sonra allah allah dedim yine denedim baktım yapıyor devam ettim uzun süre nerdeyse her seferinde yaptı el kadar bebeye kefir içir falan demişler aman ben mamasına 2 çay kaşığı zeytin yağı koyuyordum bide🌸