cgnhng Dün gece sağ göğsümde ceviz büyüklüğünde kist gibi bir şey hissettim ağrı yapıyor yanıyor gibi sağım yaptım süt geliyor sıcak kompres falan yaptım ama ama hala geçmedi sizce mastit mi bu ? Önerileriniz var mı ?
Ebrulkkk cgnhng benimde olmuştu bi kaç gün önce 3 4 gün sürdü sütün tıkanmasından oluyormuş sık sık emzirin o göğsünüzü ve sıcak duşta masaj yapın çok iyi geliyor