KaganMert gündeyiz daha düşmedi acaba ne kadar daha sürer bir de doktor yıkamayın dedi yıkamadık da çocuğun derisi dökülmeye başladı iyice? Bakım için bir şey de demedi
Mervece0308 KaganMert hastanede iki gün kaldık eve geldik iki gün sonra düştü evet yıkamayın diyorlar ama biz yıkadık ki bence ondan da bu kadar hızlı düştü yıkamada problem yok ama çok iyi bir şekilde kurulamanız gerekiyor biz her gün yıkadık oğlumu doğumdan sonra hala da her gün yıkıyoruz bence yıkayın
KaganMert Mervece0308 ya işte doktor yıkamayın enfeksiyon kapar deyince korktum yoksa ben yıkama taraftarıydım
Edizege KaganMert merhaba benim 4 günde düştü gğn içinde 2 3 kez kendi sütümden sağıp üzerine 2 3 damla damlattım ertesi sabah kurudu ve düştü 😊
Juliet1 KaganMert 3. Günü düştü ama sakın onu bunu yap diyenlerin dediğini yapmayın hatta doktorun dediklerinin haricinde bişey yapmayın göbek bağı çok tehlikelidir
leynanin_pembemantosuu KaganMert 5. Gün düştü biz 5 günlükken ilk defa yıkadık havluya sardık sudan çıkartırken bbeğimi göbek bağı düşüverdi
yaseminoztrk KaganMert 18 günlüktü düştüğünde. Oda gaz için acile gitmiştik, oradaki doktor muayene ederken inceledi biraz dokundu falan öyle düştü. Doktor bize yıkamayın, dokunmayın demişti
KaganMert yaseminoztrk ya işte ben de dokunmaya korkuyorum düştükten sonra pansuman falan gerekiyor mu acaba
Skylifee006 KaganMert 7. Gün düştü bende banyo yaptırmamıştım ama çocuk doktorum 5. Gün kontrolünde yaptır göbeğini iyice kurula demişti. Bende 6. Gün yaptırdım ve 7. Gün düşmüştü
Ogullarinaasikanne KaganMert ilk oğlum 7.gunde düşürmüştü. İkinci oğlum 17.gun düşürdü. Yikamayin yikarsanizda kurutun sac kurutma ile cok iyi sekilde. Akinti kanama yok ise 21 güne kadar normal demisti doktorumuz
KaganMert Ogullarinaasikanne kuruyan kısmın altında beyaz beyaz bir şeyler var akıntı mı acaba bilemedim
Dehya KaganMert yıkayınca mi çabuk düştü acaba cok sasirdim 4 gun 5 gunde düşmesine Ben düşene kadar yikamadim 15 günlükken düşmüştü
KaganMert Dehya herhalde yıkayınca çabuk düşüyor altında hafif ıslaklık var yıkamadığım halde iltihap olmasın korkuyorum