IlkAnnem Arkadaşlar dün devlette spiral taktırdım ondan sonra baya kasıklarım ağridi akşama kadar bugün de öyle bu normal bir durum mu? Ultrasonla kontrol etti iyi yeri dedi ama biraz tırstım şuan kasıklarım da sancilaniyorum çünkü..
IlkAnnem Ebrulkkk takarken sadece 3 dk lik bir ağrı oldu. Ve şuan kasıklarım ağrıyor işte duncrn beri sancım var onu da internette normal yazıyor ama burda bilenlere sormak istedim..