Bebeğim 2.5 aylıkken kalça ultrasonunda sağ kalçasının değeri alfa 56 çıkmıştı. Sonucu ortopedi doktoruma attığımda önemli olmadığını düzelebileceğini demişti bu yüzden çift bezi bir hafta kadar anca kullanmıstım. 1 ay sonra tekrar çektirmem gerekiyordu. Memlekete gitmiştim orda özel hastaneye çektirdim. Alfa 59 cıkmıstı ve özeldeki doktor bi sıkıntı olmadığını demişti. Hatta düzelmiş diye baya sevinmiştim ☹️Sonra bebeğim öksürük oldu ve yine memlekette bu sefer devlet hastanesine götürdüm o sırada kalça sonucu ordaki doktorada gösterdim. Oda sonuç kötü değil ama bizim kalça sınırımız 60 dır sizin 59 çıkmış neden 59 diye tekrar çekilse iyi olur demişti. Kendi evime geldim ve bugün burda başka doktora götürdüm kalçasına baktı kendi muayene etti bacakta boğumunun birinde yani iki bacak çizgisinin birinde biraz farklılık olduğunu ve ortopedi doktoruna gitmenizi tavsiye ediyorum dedi. Bu arada bebeğim üç gün sonra beş aylık olcak. Aynı zamanda çift bezi destekleyen bir doktor. O kadar canım sıkıldıki en kötüsü bu olsun inşallah rabbimin izniyle buda geçer hemencecik. Pelvik bandaj mı kullanmak gerekiyor diye sorduğumda bandajlık bir durum görünmüyor gibi sadece takİp isteyebilir dedi. Fakat benim merak ettiğim şu. Tekrardan çift beze başladım ve her gün 1 saat kangurusunu takıp gezdircem. Bu şekilde düzelme şansı varmıki? 5 ay az değil çünkü. 😓 Öksürük olduğunda doktora göstermesydim özeldeki doktorun sıkıntı yok demesiyle belki hiç bunun üzerine düşmeyecektim bile 😭