Ssadet evet gerçektende hergün meyveli kefirler sütler yoğurtlar ıhlamurlar neler tükettim maşallahda inanılmaz derece sütüm vardı 3 bebek doyardı yani ama yediklerimden olduğunu düşünmüyorum 30 haftalıkken göğüslerimden oldukça süt akıyordu göğüs pedi kullanmak zorunda kalıyordum 35 haftalık doğum yaptım bebeğimi başka hastaneye götürdüler ben bütün gece 2 saatte 1 gidip sütümü sağıyordum poşet yanımdaki bayanda aynı anda doğurmuştu ama onun hiç sütü gelmemişti nasip bu işler gerçektende