Benimde 6 aylık doktor kontorlumde çocuk doktoru kalbinde üfürüm var sanırım bi çocuk kardiyolojiye götürün bi ekosuna bakılsın dedi oan çok kötü oldum her yerim uyuştu tabi bana önemli bişey değil kafana takma büyüdükçe kapanan birşey kapanmada bile ameliyatı olan bişey hiç kapanmasada masum üfürük dediğimiz üfürümler oluyor diyor ama nasıl takmayayım mahvoldum çocuğumun yüzüne bile bakamadıö hemen randevu aldım götürdüm çocuk kardiyolojisine üfürüm olmadığını gayet iyi oldupunu söyledi sizde bi götürün hemen içiniz rahat olsun ben yedim kendimi siz yemeyin