Minnakelifinannesi Kizlar ne yapabilirim hiriltisi için bugün doktora gittik sözde özel hic bisey demedi üşütmüş dedi ilac falan hiç bisry yok burnunda et varmış gibi nefes alıyor sanki ne yapabilirim bunun için
Kahvecikiz Minnakelifinannesi kaç aylık? Serum fizyolojik ile bol bol burnunu temizleyin bizim de öyle idi doktor bunu önermişti. 2 aylıktı götürdüğüm de çok küçük olduğu için ilaç vermedi
benkullanici07 Minnakelifinannesi yattigi yatakta veya besikte 2 tane nemli veya islak havlu bulundurun ona yakin olsun. Borde kurusogani ortasindan kesin tane karanfil batirip yanina koyun, birde hava makinasi varsa agzina burnuna tutun uyurken bublar rahatlatir
Zulkifcan Minnakelifinannesi benim de oğlumun doğduğun beri hırıltisi var 3 aylık sürekli temizliyorum açıyorum doktorda öyle dedi
Purpura26 mom5643 Kahvecikiz Kızlar bu serum fizyolojiği eczaneden aldık. Serum poşeti baya da var içinde. Bitene kadar kullana biliyor muyuz? Yoksa tarihi mi var acaba?
mom5643 Minnakelifinannesi üç aylıkken benim oğlumda grip olmuştu hırıltısı vardı. Bizede ilaç falan vermediler. Sadece serum fizyolojikle burnunu temizle, bol bol emzir, ciğerlerini dinledim temiz, yapacak bişi yok kendiliğinden geçecek demişti.
mom5643 Purpura26 biz küçük boy almıştık eczacı şırıngayla içimden çekin kalanı saklayın bişi olmaz demişti. Ben o küçük paketi yaklaşık üç hafta kullandım. Bişey de olmadı.
Kahvecikiz Purpura26 ben küçük şişe gibi olanlardan aldım 2023 son kullanma tarihi canım serum poşeti olanla ilgili hiçbir fikrim yok eczaneye danış en iyisi
Purpura26 Kahvecikiz Şu tekli tekli olanlardan mı aldın? Ben de youtube da doktoru izledim bu şekilde şırıngaya çekip yapıyor. Bebeğim rahatladı cidden. Doktor 1 hafta kullanın demiş ama bizim ki büyük baya. Yine de atarım ama nolur nolmaz. 11 tl bir şey zaten
Kahvecikiz Purpura26 evet o tekli olanlardan . Aynen şırıngayla yapıyor doktor tazyik uyguladığı için burnun dibine iyice ulaşıp temizliyor baya kullandım ben şimdi 4 aylığız ara ara kullanıyorum