Gokalp12 bende bir gün sağmadim bebeğim de yoğun bakıma yatmıştı sarılık dan dolayı de sonra evde atesim çıktı çok kötüydum 40,a çıktı atesim ama gözümü açamıyodum ateşten çok kötü oldum hastaneye gittim bir serum verdiler bir saat uyumsum biswyn kalmadı doktor baktı çocuk emmeyinxe göğüslerin dolmuş niye sağmadin dedi