6 günlük bebeğimin gaz sancısı var geceleri hiç uyumuyor cok huzursuz sürekli emmek istiyor ama emdiğindede kusuyor hipp natal rezeneli anasonlu çay aldm kendım için kullananlar vsrmı memnun kaldınızmı yada ne yapabılırım önerisi olan var mı o ağladkça cok strese giriyorum