3 ay 11 günlük oğlum dünden beri huzursuz sürekli ağlıyor, dün çok çok ağladı gaz ağlayışı gibiydi ama gazını çıkartıyordu sürekli karnı sıkışıyordu acile gittik lavman yaptılar gece 3-4 gibi dışkısını yaptı, sadece anne sütü alıyor ve 40ından sonra 4-5 günde bi dışkısınu yapmaya başladı bazen geçtiği de oldu doktor normal dedi ama her yapmasında ağlıyor yada zar zor yapıyor resme bacaklarını çekiyor karnının içi kıpır kıpır oluyor dün lavmandan sonra rahatlar diye düşündüm ama bugün yine aynı sırf sancıdan ağrıdan artık her neyse emmiyor da 2 çekip bırakıyor bugün neredeyse hiç gelmedi varmı öneriniz ne yapmam gerekiyor az önce bezini alırken hafif dışku bırakmış ama yine yapamamış dışkısı sert değil kabız dışkısı gibi değl yani napacağımı şaşırdım cidden çok korkuyorum emmeyi unutur diye 😢