Prensesminik42 Kız kardeşiniz delta varyantına yakalanmış, siz fabrikada çalışanların vebalini düşünüyorsunuz. Anneniz yakalanırsa zaten 14 gün gitmeyecek. Kimseye de bulaşmaz böylece. Ayrıca anneniz babanız çalışıyor, kardeşiniz okula gidiyor. Bulaşması zaten an meselesi. 2 çocukluyum bende.Test verdim geçen gün. Ablam aradı sana geliyorum bakacam içim rahat etmez tek başına nasıl durursun hadi ilerlerse hastalık dedi. Sizinki üzüntü yerine tepki.. Kardeşiniz Suç işlemiş gibi…. Anneniz 3-4 günlük yemek yapıp kapısına bıraksın, vitamin falan. Sürekli görüntülü konuşsunlar. Başka türlü olmaz.