Selam kızlar,
oglumun tırnak bakımını hep yaparım vaktinde keserim tırnaklarını ellerini de yemek yedikten sonra vs. yıkıyorum banyo desen yazın her gün simdi havalar biraz serinledi şimdi de bir gün arayla yıkıyorum, ama oglumun el tırnaklarının arası pislik dolu ya😞ne yapıcagımı sasırdım bir türlü gecmiyor nasıl temizleyebilirim siyah siyah cok kötü duruyor. Ki cocuk daha 11aylık sokakta oynamıyor bile bir de oynasa eller ne halde eve gelir bilmiyorum🤦🏼♀️