Miniksusam_1 Ben biberon kaç kere verdim memede ağlamaya başladı vermedim açıkçası alıştırmak istemiyorum biberon bu yüzden emiyor benim sıkıntım az emmesi siz emdikten sonra biberonlada veriyorsanız o zaman doyuyor yani sıkıntı yapmayın bir memeden sonra diğer meme yerine biberondan içiyor gayet güzel sıkıntı yapmayın siz 🥰☺️