Üç aylık bebeğim var. Bugün doktorum bebeğimde hafif dil bağı olduğunu söyledi. Önceden emmeden çok zorluk yaşadık 36. Haftada doğduğu için çekemiyordu da bu aralar emmemiz düzeldi şükür. Kavramada da sıkıntı yok artık. Doktora konusmada problem olur mu dedim olursa kestirirsiniz dedi. Bende diyorum acaba şimdiden mi kestirdem yoksa beklesem mi doktor fazla olmadığını söyledi emmede de sıkıntı olmayınca kararsız kaldım