bireylulannesi Skyldrm ben bugün e bebeğin danışmanlarına yazdım nette okuduğum araştırdığım şeyleri söylediler.Bire bir danışmanlık farklı olur belki 🤷🏼♀️
Sedonay Benim beneğim 9 aylık olucak 3. Aydan beri meme reddi yaşıyorum halen geçmiş değil zorla emziriyorum ancak telefondan fön sesi su sesi açıyorum bu şekilde emziriyorum
Skyldrm Sedonay yaa çok zor, iyi sabretmişsiniz, ben bazen pes etme noktasına geliyorum artık. Son çare danışmanlık almayı düşünüyorum .