Gzmaldeniz Merhaba 1 aylık bebeğim var gaz sancisi çok olduğu için uykuya dalamior bnde fön makinesi sesi aciorum telefondan uyuyor acaba bu ses otizime yol açar mı çünkü tablet ve TV izlettirmenin otizime yol actigini biliorum bnm kardesimde otizm olduğu için
Kevseryldz Gzmaldeniz yok hayatım hepimiz aynı yollardan geçtik 😊bi süre sonra düzelicek her hafta ya da 2-3 günde bir Bi tık düşürüyodum sesini sonra bıraktık çok şükür