Hanımlar benim bebeğim 3 ay 17 günlük. D vitamini olarak sağlık ocağının verdiği monovit kullanıyorum. 4. Ayda da demir damlası başlanacak diye biliyorum. Sağlık ocağının vereceği de iyi değil paraben var diyorlar. Demir damlası olarak ne kullaniyorsunuz ve d vitamini olarak da.neyi önerirsiniz