Mommm01 Şu an kayıt zamanı. İnternete ikinci üniversite yazın.lisans mezunu lisans ve önlisans seçebiliyor,önlisans mezunu sadece önlisans okuyabiliyor. Kayıt diye çıkıyor ordan kademeleri takip edip okumak istediğiniz bölümü seçip kaydı tamalayın. Harç ödemesini yapıyorsunuz dönemlik 400 civarı bir şey. Sınav tarihlerini takip edersiniz. Böyle oluyor 😇