Ali78 Merhaba arkadaşlar. 2 aylık bebekleriniz, kaç kilo acaba? Kilo alımları nasıl ? Biz anne sütü alıyoruz,tek göğüsümü emiyor malesef. Ben de ister istemez takıyorum kafama. Tek göğüs emdiği için.
Selin0404 Ali78 canım 2+10da 6100dü pzt tekrar kontrolumuz var ama degısıyor dogum kılosuna gore ne kadar kılo aldıgı daha onemlı
Ali78 Eymeninannesi12 Aşısı vardı bugün. Doktoruna pazartesi günü gideceğim. Ebe gayet iyi dedi ama. Doktorumuza danışalım umarım iyidir gelişimi.
Arasveannnesi0928 Ali78 benimki 3 kiloydu erken doğduğu için şu an tam 3 aylık ve 4.5 kilo önemli olan sağlığı