Hanımlar merhaba. Migren rahatsızlığım için oğlumu sütten kestim. Doktor antidepresan verdi bir aydır kullanıyorum. Burda sizlere sordum ataklarının kalmadığını söyleyen arkadaşlar oldu ama sanki bana faydası olmadı ya her ay atağım tutuyodu yine tuttu. Günlük başağrılarımda oldu. Bu illetten kurtulan yada hafifleyen var mı nasıl bir tedavi uygulandı sizlere?