3 ay 29 günlük bebeğim 4. atak haftasına gireli 10 gün oldu ve uykular korkunç bir hal aldı bebeğimin uyku zamanı gelecek diye ödüm patlıyor resmen.. yatmak istemiyor kalkmak istemiyor gözü kapanıyor diye çığlık çığlığa ağlıyor.. bu aya kadar herşey o kadar güzeldi ki düzenli uyur uyanır yormazdı çok korkuyorum böyle kalacak diye 😞 gündüz bir şekilde geçiyor ama gece uykusuna geçinceye kadar saat 1 bazen 2 oluyor ve asla susmadan ağlıyor dişleri de kaşınıyor sanırım eller sürekli ağzında eline ne alsa ağzına gidiyor hırsla ısırmaya çalışıyor.. bazen onunla oturup ağlıyorum resmen 😞😞😞