Kızlar burayı Allah rızası için yazıyorum. Göğsümü hastanedeki büyük pompa dahil hiçbir şey boşaltmadı. Hatta göğüs ucum pompadan dolayı su topladı. İğneyle patlattık. Çözümü anneannemin komşusu yaşlı bir kadında buldum. Bildiğimiz beyaz kalıp sabunu geceleyin yatmadan önce şiş yerleri sarıyoruz sabaha kadar çıkarmıyoruz. Memelerim sabah yumuşacık olmuştu bebeğim kanakana süt içti. Aklınıza ne geldiyse denedim hiçbir çare bulamadım hocaya bile gittim lahana koydum maydonoz koydum masaj yaptın Sağdım Hiçbir şey fayda etmedi şifayı bunuda buldum. Sabun kullanılmamış olacak